19 Haziran 2018 Salı

TURAL KADIZADE, Güncel DEMOKRAT PARTİ Mersin İl Başkanı (DP ad ve namı altında faaliyet göstermeye çalışan grup hakkında yakınma ve infial)

SEVGİLİ DAVA ARKADAŞLARIM
Bu Davanın Yaklaşık 5 Yıldır Kale Bekçiliğini Yapmaktayım Çok Şeyler Gördüm Ama Bu Kadar İhaneti Ve Dava Satanı Görmedim Bu Partinin Rakibi Falan Yok Burdan Nemalanan Sahtekarlar Ve Kansızlar Var Burayla Bir Yere Gelip Herşeyi Burda Görüp Sonra Dünü Unutan Vijdansızlar Gördüm Herkesin Tek Korktuğu Partinin DEMOKRAT PARTİ Olduğunu Gördüm Tüm İlçelerimizden İsmini Dahi Anmaktan Utandığım Malum Şahsın Resimleri Ve Arşivdeki Ne kadar Belgesi Varsa Çöpe Atılıp Yakılmıştır Genel Merkezimizi Derhal Bu Kendini Bilmezi Partimizden Uzaklaştırmak Ve İhrac Ederek Bunuda Ulusal Medya Aracılığı İle Vatandaşlarımıza Duyurup Vijdanların Rahatlatılması İçin Acilen Göreve Davet Ediyorum
Bizler Onlar Gibi Makam Mevki Ve Cebimizin Peşinde Koşmadık Bu makamlarada Onlar Çalıp Çırpıp Sonra Bizi Satsınlar Diyede Gelmedik Nasıl Bir Açığı Vardırki İSLAMKÖY Yerine Mitinglerde Dolaşıyor Kendisini Kınıyor Ve Hakkımızı Helal Etmediğimizi Bütün Dava Arkadaşlarımla Paylaşıyor Herkese Gerçek Dava İnsanı Olan DEMOKRATLARA Saygılarımı Sunuyorum Ne Mutlu Demokratım Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene.
TURAL KADIZADE
DP MERSİN İL BAŞKANI
Yorumlar
Tural Kadızade Arkadaşlar şu an sadece seçime odaklıyız burada sadece bizi satan bir kendini bilmezi Mersin İl Başkanı olarak paylaştım lütfen bu konuyu başka yerlere çekip değerlendirmeyin Genel Başkanımızın kalan kısa zamanla ilgili programı müsait olmamıştır burda bir ard niyet taşımak ve düşünmek yanlıştır
Yönet
BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla16s
Selahattin Izgi Söz konusu çürük elma ise ''' At çöpe gitsin '' FIRTINANIN ŞİDDETI NE OLURSA OLSUN. .MARTI SEVDİĞİ DENİZDEN ASLA VAZGEÇMEZMİŞ '''SAYIN BAŞKANIM BİZ DEMOKRATLAR ---SİZ KALE KOMUTANLARIMIZ OLDUĞU SÜRE HİÇ BİR ZAMAN YIKILMAYIZ. YIKAMAZLAR. BUNLAR ''ÇİLLER. ..AĞAR. .VE SOYLULAR OLSA BİLE DİMDİK AYAKTAYIZ. NE MUTLU TÜRK'ÜM ...DEMOKRAT 'IM DİYENE
Yönet
BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla16s
Selatin Erihan Sen çok yaşa sn. Gültekin Uysal. Siyasi hayatımızda ve partimizin başında hep varol..
Yönet
BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla16sDüzenlendi
Selatin Erihan Tural başkanım yüreğinize sağlık. Cok üzüldük ama perşembenin gelişi çarşambadan belliydi..
16 senedir bir tek olumlu kelam etmediler DP mizle ilgili.. 6 senedir yok edilmeye çalışılan partimizi ayakta tutan sn. Genel başkanıma ve siz değerli il başkanlarıma sevgi,saygı dolu selamlar.
Yönet
BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla16s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder